fredag 5 juni 2009

Fredagkväll

Hej

Idag är jag o vovvs ensamma, Kenth o Tobbe sover i piteå i natt, jag har värkligen slöat på dan, tog en prommis vid 15 tiden och det är ju så kallt ute att jag klädde mig i täckbyxor ,det är inte bra att i juni ha så mycket kläder,... nä nu måste lite mer värme komma snälla.
Pia titta förbi en sväng o surra, då gick tiden lite fortare man blir lite ensam när resten är borta, men ibland behöver man lite ensam tid.
Kring 19 fick jag ett ryck o då städa jag altan, oj så smutsig den var efter vintern, sen tog jag en till prommis, gick till Tom och kolla blommorna.

Nu jobbar jag i morrn o sen till veckan onsdag o torsdag sen har jag SEMESTER, vi har inga planer i sommar mer än att renovera färdigt i köket o sen lite hundutställningar, vi ska njuta av sommarn, bara äta o dricka gott.Kenth har semester efter mig, vi gör så då behöver inte Tobbe vara själv.

Tobias har examen på fredag och han längtar, man märker att dom vill ha sommarlov.

Kramiz / Sussi 22:14

Inga kommentarer: