söndag 25 juli 2010

Helgen

Hej hopp

Nu har jag börjat att jobba, det var jättejobbigt första natten, jag var trött, andra gick mycket bättre, men nog skulle jag vilja vara ledig hela sommaren..

I helgen har vi haft ett öltält här som var välbesökt, först på fredan var vi och grilla hos Ökvist och sen for jag och Ann på öltältet, mycket folk och trevligt var det..även på lördag tog jag och Rebecca en tur dit, så jag har värkligen haft en utehelg, tur det bara är en gång per år för man är lite sliten efteråt, K har jobbat och Tobbe har haft lan här hela helgen med sina kompisar..

Valparna är nu 7 veckor och dom börjar att flytta till sina hem på fredag nästa vecka, det blir tomt utan dom, det är full rulle med dom, dom är sååå fina, vi åker nog ner till Stockholm och levererar ene valpen och då passar vi på att ta en liten semester i huvudstaden..

Nu blir det sängen.. sov gott / Sussi 22.21

Inga kommentarer: