lördag 8 januari 2011

2011

Hallå

Jaha nu har vi ett nytt år igen, tiden går så fort.. det nya året börja jag med att jobba hela helgen och det gick mycket bra, Kenth och Tobbe var i Storforsen, k jobba och t var med Oskar där och myzte och sköt lite raketer, dom åt även god mat.

Annars händer det inte så mycket, Majken har börjat löpa så hon är i Blåsmark på parning :) det ska bli spännande och se om det blir nå valpar, hon är ju snart 5 år så vi får väl se, hoppas hoppas :))

Har börjat mitt nya liv, det är inget nyårslöfte utan jag hade bestämt mig att den 3 januari skulle jag äta normalt, inte ta om flera portioner och bara unna mig lite gott på helgen, + att dricka mycket vatten och träna.. och det har gått bra nu första veckan, fast min kropp är nog lite i chock, men skam den som ger sig, detta ska jag nu fixa, ska gå ner 6 kilo!!!

I kväll har jag varit på prommis och det var så skönt, vi har fått varmare väder nu, hoppas det håller i sig, för vi har verkligen haft kallt.

Ha de vi hörs.. sov gott // Sussi 00,47

Inga kommentarer: