tisdag 1 februari 2011

Varmare


Hej i stugorna :)))

Nu har vi varmare väder , skönt..igår gick jag 2 prommisar, enda negativa är att vovvs blir såå blöta, och att det fastnar enormt mycket snö i deras pälsar när det är plusgrader, men det var sååå skönt att vara ute.

I veckan ska jag försöka dricka naturdieten och se om det blir nå bättre resultat, hoppas kan man ju göra, jag tycker det är lite jobbigt att dricka mycket vatten som man ska göra, men det är bara att hinka i sig.

Senare idag ska jag köpa färg till håret, mina gråa visar sin sida och det är inte så snyggt, tror att jag ska ta lite rött i färgen, spänande, ja vi får se vad som blir.

Nää nu ska jag gå och städa undan, som vanligt när man är ledig..

Synes Kram Sussi 10,18

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denna såg god ut.

sussi sa...

Ja den var jättegod.

Mvh Sussi