fredag 13 maj 2011

Färg i håret..

Hallå all glada

Sitter med färg i håret, nu ska mina gråa bort, tycker att jag har fått mycket gråa hårstån, men så kan det ju bli.

Det går bra för mannen som är i Spanien, han hade visst bränt sig i solen, lätt hänt.

Jag har haft besök av 2 familjer som boka en valp av Caiza, en från Boden och en från Luleå, jättekul, ska bli spännande att följa dessa små krabater, dom blir ju 3 veckor imorrn.

Imorrn ska jag hjälp Hilma och olle på buggtävlingen som är här, både Hilma och Albin ska tävla.. sen på kvällen ska vi träffas här och ha en liten tjejfest med surr och skratt..=) jag har oturen och har blivit förkyld, har ont i halsen och är snorig, jättejobbigt är det att vara krasslig, hoppas det går över fort.

På söndag ska jag och Åsa plantera lite snyggt åt våran älskade Tom.

Nu ska jag skölja ut färgen, så vi hörs..// Kram Sussi

Inga kommentarer: