måndag 6 juni 2011

6 Juni

Hallå

I dag är det nationaldagen, den var solig och varm, ibland blåste det lite kallt.

Jag har jobbat i helgen och gick av i morse.. Kenth hade bakat super goda drömmar när jag vakna, så vi bjöd över grannarna på fika..valparna har varit ute, dom växer och är helt underbara, snart ska dom flytta till sina nya hem.

Vi åt middag hos Eriksson i dag, kycklingrullar och det var så smaskens, sen gick vi en prommis..

När jag kom hem bada jag Caiza så nu är hon ren och fin, får ta Ulla en annan dag.

På fredag är det examen, så skönt för alla barn.. nu skulle jag vilja ha semester hela sommaren, tänk så härligt, sommaren är ju så skön så alla som vill skulle få vara ledig tycker jag.

I lördas firade vi Kenths bror som fyller 40 år idag, vi grilla och hade lite lekar, det var trevligt men sen var det bara att åka på jobbet, det blir så när man jobbar varannan helg.

Tjing.. // Sussi

Inga kommentarer: