måndag 24 oktober 2011

Tråkigt väder =((

Hej hopp

Ja vad säger man .. måste få gnälla på vädret, det är jättetråkigt, grått och trist, och inte blir det bättre av att ha pälshundar nu, det följer in massa skräp från dom, men men det är tur att det finns snabeldrake hos mig och en städtant som vill använda den =))

Nu till nåt roligare, näringslivsgalan var jättetrevlig och god mat och trevligt sällskap, kvällen flöt på bra.

Till helgen blir det Havsbadet med jobbet, spännande.

Imorrn blir det nog en resa till Piteå, Tobbe ska kika på en vinterjacka, få se om vi hittar nån, han är ju en kille som vet vad han vill ha.

Sen har jag ett problem, hur fanken ska man göra för att gå ner i vikt.. jo jag vet, nu måste jag bestämma mig att nu jävlar ska det hända nåt.. har varit sååå dum och låtit det bara bli värre, jag har alltid varit smal men nu på äldre dag är det inte så, andra tycker inte att det är nåt, men jag känner att det har blivit för mycket av det goda, sååå jag måste, det är inte bra för hälsan.. Önska mig Lycka till Sussi.. =)))

Nu blir det en te kopp och sen sängen och läsa en svaller tidning // Sov gott.. Kram Sussi

Inga kommentarer: