fredag 4 januari 2013

Fredag

Hallå
Jag har visst blivit sämst på att skriva här, jaja ska bättra mig.

Julen har varit bra, jag jobbade julafton och juldan sen var jag ledig tills nyårsafton, det var mycket skönt.

Robin åkte hem till sina föräldrar och vi hade en lugn jul med mat och en del paket, Tobbe var mycket nöjd för sina klappar.

Nyåret åt vi god mat och surra en hel del+ en hel del skratt.

Min lilla prinsessa skadade sin svans illa så vi fick åka till Öjebyn och där blev det amputation av en bit av svanstippen, det har nu helat och gått bra =)) Tack för det..

Även lilla Edith har gjort sig illa, hon bröt 3 ben i en baktass, dessa djur, men även hon har återhämtat sig bra.

Annars mår och går det bra för alla valpisarna, det är så skönt att dom har det bra.

Imorrn blir det trettondagsafton fest på Sparta, ett slutet sällskap, hoppas vi får trevligt och god mat.

Vi hörs :: Kram Sussi

Inga kommentarer: