fredag 6 mars 2015

Nya tag 2015

Hallå

Nu är jag tillbaka med ny kraft och ork att skriva på bloggen , jag har även bytt namn på den så att jag får in mitt "hunderi" här , kommer fortsätta skriva vardagliga saker också men tror att det blir mest "hundprat"

Det har gått ett tag  sen jag skrev sist , men men ska bättra mig..

Nu är vi inne på 2015 och tider går fort,sommaren 2014 var varm och det blev en hel det hundutställningar för mig och Mellis, det gick bättre på vissa än andra , men jättekul var det ändå, det är ju så med denna hobby, man vet ej det kan gå hur som helst även om man vill att det ska gå bra varje gång,  vi har också hunnit med en hel del grill middagar, vi åkte även detta år till Spanien och det var underbart och varmt :)
  Tobbe har fyllt 17 år och har blivit stora killen som går på gymnasiet och det går bra,   julen och nyår 2014 var mycket lugn och bra, vi fick fina  julklappar och god mat .

Jag har parat Caiza så nu hoppas vi på valpar v.16 det blir hennes sista kull för sen väntar en bra pensionstid för henne .
Mellis har jag provparat men det vill sig inte riktigt , så hon får nog bara vara en prinsessa, det är ju inte alla som det passar för med " valpar "

Kenth har fått för sig att han vill ha en fralla som nästa hund så vi får väl se hur det blir :)
själv så är jag sugen på en ny ras en Silky Terrier :) ja vi får se..

nu ska jag bara få hjälp att sätta in bilder också . bara vänta och se hur länge det tar :)

Nu blir det sängen, så Sov gott // Kram Sussi

Inga kommentarer: