måndag 31 augusti 2009

Måndag kväll

Hej alla

Ja nu har jag inte bloggat på ett tag, har varit lat.

Nu har man kommit in vardan, Tobbe har gått en vecka i skolan o det går bra, han har hemkundskap nu i femman och han tycker det är kul, dom har gjort en fruktsallad och sen fick han hemläxa att göra en hemma o bjuda på, så ikväll gjorde han den o det var riktigt gott.

Annars händer det inte så mycket här, vi har fortfarande lite små fix att ordna sen renoveringen av köket, nu målar vi även en byrå som har varit avlutad furu, den blir svart, som ska stå i köket, sen har vi ett väggvintrin skåp som K fick när han fyllde 30, den är också i furu men snart är den vit o fin, ska nog sätta den i tv rummet.

I helgen som var hade jag en hundutställning i Måttsund o tänka sig regnet öste ner som bara attans, men tur att man inte är gjord av socker, sen hade vi ett tält att vara i, tur.
Anni har flyttat hem till Boden igen efter vistelsen här, hoppas det går bra för hon.

Nu är det inte så länge till vi åker på bröllopet i Norge, nästa vecka på torsdag åker vi, det blir kul, vi blir många gäster så det blir spännande.

I dag har jag städat förrådet, tänk vad grejor man samlar på sig, jag tycker vi gör inge annat än rensar, men men så är livet.

Hoppas ni har haft en bra dag.... nu ska jag gå o sussa.... Kram Sussi 23.18

Inga kommentarer: