söndag 15 november 2009

Fredag den 13


Hejsan alla


Hoppas att ni inte har varit rädd för denna dag, den är en bra dag för oss, våran lilla Tobias fyller år han blev 12 år och är inte så liten längre, det är en kille med en egen vilja o han vet vad han vill, tiden går ju så fort han går snart på högstadiet o vips så har han flyttat hemifrån, nä han bor nog hemma länge, om vi får bestämma, han måste ju ha ett jobb först så vi får se med tiden.


I helgen har det varit filmfestival här så K har jobbat på bion o jag har hjälp till när jag kunnat, kul för ungdommarna att dom får nåt att göra.

Jag har varit på hundutställning i luleå i lördags o Pia följde, vi hade en bra dag med en massa hundfolk.


Nu har vi ju också fått lite snö så nu vart det ljusare o renare men ikväll så regnar det, hoppas nu att snön inte regnar bort helt.


Vi har haft begravningen för k syster och det gick ganska bra, efteråt var vi här för en liten minnes stund och fika o prata.


Har sett att vissa har börjat jul pynta i fönstren o jag är lite sugen själv att börja, jag tycker mer om julpyntet före jul än efteråt, när julen har varit så vill jag plocka bort julen fort då är det liksom över tycker jag, vi får se hur jag gör.urk imorrn ska jag till tandäkaren inte kul.


Okej nu ska jag sätta mig framför tven en stund o dricka the så vi hörs...

ha en bra kväll Kram Sussi 19:09


Inga kommentarer: