onsdag 13 januari 2010

Måndag

Hej


I måndags var jag på besök hos tandläkaren, men där är det inte kul alla gånger, jag hade veckan före ätit Tacos när det sa knak i tanden och jag kunde inte tugga på den sidan, eftersom det har varit helgdagar så har jag ju inte fått nån tid förrän nu då,,, jag har gruvat mig för man har ju en aning att det inte är så bra med tanden,,, Jag hade rätt,, dom fick DRA ut tanden , den hade spruckit i bitar så bort med den,, AJ AJ , nu är det bättre, men jag har haft ont, ja ja det är smällar men får ta, man är väl snart tandlös...


Nu till nåt roligare, på kvällen åkte jag till Sollan i Korsträsk och titta på hennes Taxvalpar, jag kom dit efter sex och kom hem 00.15 så ni förstår att vi hade mycket att prata om, vi gillar ju hundar båda två, jag hade jättetrevligt och pussa en o annan valp.


Jag hann även träna på morron, skönt , nu blir men inte lika lemmen som i början.


Idag har Ulla fått sin päls kammad och hon har en enorm päls, jätte mycket hår har hon, det tog 2 timmar, nån tova hade hon men inte nu, nu är hon tov fri, om jag hinner ska hon bada imorrn.


Tobbe var på Kanis i tisdag, det hade varit mycket folk som hade åkt, det är bra , det var ju varm väder men nu är det kallare igen, vi har 19 grader..


Okej nu ska jag gå till sängen för en natt sömn,, Vi hörs,, / kram Sussi 22.44

Inga kommentarer: