söndag 10 januari 2010

Jullovet slut

Hejsan


Ja nu är jullovet slut får denna gång, ska bli ganska skönt att man får den vardag som man brukar ha, Tobbe har värkligen varit uppe sent på kvällarna så nu ikväll måste han i säng i tid, han tycker det är tråkigt men det blir lätt en vana att vara ledig och inte ha skola.


Vi har ju haft en bitande kyla här men den gav sig och nu är det skönt ute, har varit på prommis med svägerskan o vovvs o vi riktigt mös när vi gick.


På trettondagsafton var jag bjuden på tjejfest, vi hade jättetrevligt o roligt hemma hos Agnethas föräldrar ( dom var själva i Thailand) sen drog vi ut på Sparta eller visst ja Polar Hotell, där dansa vi och hade skoj.


Jag har tränat nu några gånger och jag tycket att det går bra, visst jobbigt är det men det ska de väl va, det är mycket bra att man har med sig en som är på samma nivå, träningen går lättare då, när vi går på löpbandet så surrar vi massor mellan flåsen och vips så har vi gått i 30 minuter.

Jag får nog skaffa ett årskort sen, kanske gäddhänget blir mindre,haha.


Igår lördag bada och kamma jag Caiza så nu luktar hon så gott, roligt lördags nöje eller hur...

hade tänk ta Ulla idag men blev lat och trött, har inte sovit så bra inatt, så jag ska lägga mig tidigt..


Imorrn ska jag till tandläkaren, hoppas att det går bra.
Kenths fika fat,,, gott...

Ha en bra kväll o vecka så hörs vi en annan dag,,,/ Sussi 20.47

Inga kommentarer: