torsdag 13 maj 2010

Solen


Hej


Idag har jag varit på kanis..hundutställning, Sara och jag gick och kolla läget,kenth körde upp stolar till oss så att vi hade nåt att sitta på, det var trevligt och solen kom fram o varmt blev det..nu vill vi ha mycket sol i sommar.. sen promenera vi hem och då ville Tobbe grilla Marshmallows och så klart så fick han det..


Klockan 18 så blev det prov middag på kanis..Gott gott


jag skulle vilja ändra bakgrunden på bloggen men jag fattar inte hur man gör..att det ska vara så svårt att fixa, ja jag är inte nåt data snille men jag får be nån som kan om hjälp..


I helgen är det utställning i Piteå båda dagarna så då vet jag vad jag gör.. Majken ska ställar på söndag, då håller vi tummarna att det går bra..det är ju så kul med vovvar om man är intresserad..


Nu blir det sängen och läsa en stund.. sov gott // Sussi 22.42

Inga kommentarer: