söndag 2 maj 2010

Valborgs

Hejsan svejsan

Nu har vi haft valborg.. inget märkvärdigt hände här.. vi var till mor på fredan som fyllde år, åt smörgåstårta och surra en stund.. sen på eftermiddan åkte grabbarna till Storforsen, K skulle jobba.. jag var hemma med vovvs, tyvärr var vädret inte så bra så jag gick inga lång prommisar, jag bada Ulla så hon blev ren och lukta gott..

På lördan kom grabbarna hem, och jag blev bjuden på nybakta bullar till frukost av Agneta, mums det är inte varje dag man får nybakta bullar så det gäller att passa på..sen på eftermiddan hade vi grill afton här med sällskap, vi åt, surra skratta, spela kort och hade jättetrevligt, kring halv 3 så vi godnatt, då var vi trötta..

Idag har vi inte gjort så mycket, jag gick en prommis och fick klä mig för det var inte varmt, täckbyxor och vinterjacka +mössa o vantar, nä nu vill jag ha värme, ikväll har vi sett Avatar, den var bra, otroligt att få göra en sån film, det måste vara kul och spännande..

Imorrn är det jobbnatt, nu blir det Nyberga igen ett tag, men jag vill tillbaka till Nattpatrullen, dom är så bra..

Ha de så hörs vi.. Tjing Sussi 22.52

Inga kommentarer: