onsdag 22 september 2010

Kallt


Hejsan


Nu har hösten kommit och det har blivit kallare, men det är vackert ute..


Jag ska börja jobba mer procent än det jag har nu , det blir spännande, jag har 64,2 % och ska börja 72 % så det blir ett nytt schema, jag har även fått en anställning i bemmaningsenheten på 80 % men jag ska prova 72 % o söka tjänsledigt resten, kanske jag sen vill ha mer, tiden får utvisa..


Tobbe får sin tandställning i januari, då börjas det att fixa han i munnen, han längtar inte, men det ska ju bli bra sen så han får stå ut nåt år skulle jag tro..


Det går bra för Tobbe på Älvåkra, det han inte gillar är hans profilval han fick fotboll, han trodde att han skulle få bild men så blev det inte, så han får stå ut till efter jul då byter dom..


På lördag ska vi hjälpa Åsa o Jonas i hennes butik, vi ska fixa lite grejs o snygga till, det blir kul, vi brukar ha väldans kul ihop, sen blir det även mat och det gillar vi :) :)


Det går bra för våra valpar och nu på söndag startar Kenth en valpkurs, det ska bli kul och spännande..:)


Jag vill ha en till hund men har ej hittat nån bra som jag känner att jag vill ha, men det kommer väl, sen skulle nog Caiza bli väldans avis om det kom en till hund som matte ska myza med, hon

är väldigt mycke för mig, så vi får väl se vad tiden utvisar..


Nu ska jag göra nån nytta så ha de bra //


Kram Sussi 9.25


Inga kommentarer: