måndag 13 september 2010

Spanien

Tjoho

Nu har vi varit i Spanien och yippi det var super bra, vi har myzt och legat på stranden, varit på prommisar och kollat läget, ätit gott och haft en drink i handen på kvällarna på altan i 27,6 grader varmt väder..ja det var kul och jag överlevde flygresan, det var lite läskigt att lyfta och landa..jag fick ganska ont i öronen men det var vanligt så det var bara gilla läget..kan nog tänka mig att åka nån fler gång..

Väl hemma så var det bara 8 grader ute så det blev en stor omställning, nu måste jag ha vantar när vi går kvällsprommisar :))

Lördagen hade Kenth och hans syster Eva ordnat med tävlingar och sen en festkväll med mat och dryck och trevligt sällskap, det var jätteroligt även om jag inte stod som finalist i slutet av tävlingarna..

Hämtade Caiza på söndan och då hann jag snusa på valpisarna som Ingela har, oj så söta, ja alla valpar är ju söta..

Nu blir det lite tv tittande sen sängen.. Sov gott // Sussi 20.46

Inga kommentarer: