måndag 13 december 2010

Kallt burrrr

Burrr

Nu är det kallt och det har varit kallt länge, i flera veckor, termometern har visat - 15 och uppåt hela tiden, nu har vi i denna stund - 26 grader, fyyyy attans, man vill ej vara ute, hundarna skyndar sig ute, dom vill in fort och det är bra för jag vill inte stå ute, nu Önskas varmare väder <3 snälla snälla.

Annars händer det inte så mycket, i lördas var vi i Piteå på julfest med Kenths jobb, mycket trevligt och god mat.

Men tänk nu är det inte så långt till julafton och jag önskar att jag skulle vara miljonär ett tag, jag hittar såå mycket som jag skulle vilja ge i present, men men nu är jag inte miljonär så det blir inte ,men det skulle vara såå kul att överraska mina vänner med många klappar :))
Vi ska vara hemma, ett besök till mormor och mats blir det, och sen på kvällen till familjen Carlzon, annars inget speciellt, skönt.

Juldan ska jag faktiskt på tjejfest på Sparta :) Kenth ska jobba så det blir bra, hoppas vi får trevligt.

Nu väntar vi bara på den 23 dec, då gör vi våran årliga julhandel med Tobbe, kul, sen på kvällen myzer vi och gör skinkan.

Kram och sov gott../ Sussi 22.46

Inga kommentarer: