fredag 17 december 2010

Snööö


Hej i snövädret

Nu har det kommit snö, ganska mycket ett minus är att det blåser också, men vi har haft varmare, skönt så länge det varar, det ska bli kallare igen i helgen, synd.

Jag ska jobba i helgen, få se hur det går, jag har varit till doktorn igen och hör jag hade inte en nerv ikläm utan jag har Tennisarmbåge!!! den förra doktorn vill jag inte besöka nå mer, jag blir sur när dom inte vet, jag fick akupunktur i armbågen så nu är det bara att hoppas, men alla som man hör med säger att det är jobbigt och går inte riktigt över alls, jaja vi får se men jag är less på att ha ont!!


Snart julafton :)) det närmar sig med stormsteg, ska bli gott med julmat igen, och kul med lite paket:) tror jag har varit lite snäll så att jag får ett paket.

Ulla myzer med husse <3
vi hörs / Kram Sussi 10.15

Inga kommentarer: