torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Tobbe spelar och Ulla kollar läget
Gott Nytt År


Hejsan


Idag är det nyårs afton, vi sov länge idag, skönt, sen bar det iväg på gymmet, fick en sen julklapp av en vän, ett prova på kort på gymmet för en månad, så nu ska här tränas, det var länge sen jag träna ,hade ett års kort för nått år sen men sen blev det inge mer, men nu ska jag prova igen, det var jobbigt men det är det väl i början, det blir bättre sen, kände mig ganska nöjd efteråt, få se hur lemmen jag är imorrn.


Kenth är och jobbar på nya Kanis, så jag o Tobbe myser här hemma, vi har det lugnt o skönt, jag gjorde kyckling i ugn o ris och det blev mycket gott, har även tagit en prommis med vovvs, och tänt ljus hos Tom.


Nu ska jag höra om vi ska skjuta några raketer Tobbe o jag men han tycker nog att jag inte är lika rolig som pappan, men det går nog bra i alla fall, jag är ju lite rädd för sånt men Tobbe tycker det är kul, vi ska vara försiktiga.


Ha en bra kväll // Sussi 23.23

Inga kommentarer: