onsdag 21 april 2010

Sand

Heej


Oj nu är sand monstrena häär.. dom kommer in till mig när vi varit ute..tur att jag har en kompis ( dammsugaren ) som gillar att brumma bort sanden.


Helgen har varit lugn, Kenth och Tobbe åkte till forsen på lördan så jag hade en myz kväll själv + vovvs förståss.. åkte förbi Åsa men dom var ej hemma, dom var i fjällen och mös.. då åkte jag till Traecy och hon var hemma, lite chockad blev hon när jag kom, det var ett tag sen jag hälsa på, vi surra en hel del och kvällen gick fort, jag hade super trevligt.


På söndan blev det smörgåstårta i Hällan, Matte fyllde år, mums mums alltid gott med tårta.


Sen hann vi en sväng till Boden och snusa på valpisarna, söö söta att man kan sitta där i timmar och studera dom små.
Maja

Kenth har bytt till sommardäck och städa bilarna, dom blev så rena, Tobba hjälpte han med mormors bil.


Ikväll blir det prommis.. ha de bra // Sussi 16.20

Inga kommentarer: