onsdag 14 april 2010

Vår

Tjing


I helgen har vi njutit av vårat vår väder.. vi var på kanis lördan och sen satt vi ute och grilla och åt och surra en massa till sena kvällen hos oss.. Nicke Rebecca, Olle Agneta kom och höll oss sällskap.. även söndan satt vi ute och njöt av vädret..


Farmor kom på söndag på em och hämta Bamse och han vart såå glad att matte kom..sen åkte dom till stugan i Tvärån..dom åker hem till Norge imorrn, så i kväll har vi varit dit på besök.


Jag har även varit och kollat på Valpisarna.. och oj så söta dom är.. där hade jag kunnar stannat hela dagen.. nu hoppas jag att den bruna blir helt okej då får den nog flytta hit ( Maja )


Skolan har börjat om efter Påsklovet.. nu har barnen tagit fram cyklarna så nu är det fullt ös med dom.


Nu är det inte så länge kvar av den har terminen för skolbarnen..tiden går ju så fort.. sen efter sommar lovet börjar Tobbe på Älvåkra..spännande..


Nu ska jag gå och se Desperata hemmafruar som jag spelat in för jag har jobbar, perfekt att ha en inspelningsbar boxer..


Kram på er.. Sov Gott Sussi 22.10

Inga kommentarer: