onsdag 13 oktober 2010

Onsdag

Hej

Idag är det onsdag och jag har på fm skjutsat mor till sjukgymnasten, sen handla jag åt hon, hon är ju inte så rörlig numera sen hon bröt armen igen.
På em så har jag bytt sängkläder och städat lite,hängt tvätt o,s,v, tog en prommis kring 7.

Mitt nya liv går sådär, jag försöker men det ska gudarna veta att det är inte lätt, men lite mer jävlar annama så ordnar det sig.

Snart åker Agneta och barnen till Thailand, då ska jag vara dagmatte åt Sia medans Olle jobbar, skönt för dom att få värme och sol, vi får inte det för nu har kylan börjat mer o mer att komma.

Tobbe fyller år i November, 13 år <3 <3 tiden går och han blir stor han med :) han har önskat sig en ny dator, dessa barn dom är roliga, den han vill ha kostar "Bara 4000 kr " dom har ingen aning om pengars värde än,,jaja vi får se, men det är mycket svårare nu att köpa till han än när han var liten men så är det.
Sen närmar sig ju julen också, det blir lite myzigt.

Även Toms dödsdag är ju i November så då blir det jobbigt, tänk 3 år sen, fy fy vill ha tillbaka min pojke..:((

Har varit och hälsotestat Caiza och hon gick igenom, Ua på hjärta patella och ögon..jippi :))

Imorrn ska jag försöka att börja om på gymmet !!

Nu säger jag god natt.. // Sussi <3
22.54

Inga kommentarer: