måndag 4 oktober 2010

Skogsmulle

Hej hopp


I lördags var jag o mannen och kolla på kakel, vi ska sätte nytt kakel i köket, det blir fint..


Sen kring ett åkte vi till Holmsel, till familjen Erikssons stuga.. där var det så fint, vi promenera i skogen, åt en massa god mat på öppen eld, lax och kyckling o fläskfilewok och efterrätt på det, vi behövde inte gå hungriga.. surra en hel del och skratta, vi hann även spela spel och jag o Agneta tog en skogstur med fyrhjulingen..även jag körde.. ja vi hade jättetrevligt o myzigt..ibland behöver man vara en skogsmulle med fleccekläder och rufsigt hår..


Idag ska jag börja med ett nytt liv!!!! jag ska äta sundare och nyttigt,inte proppa magen full så att man mår dåligt efteråt, hmmm hur ska detta gå men nu ska jag !! man mår inte bra att äta som jag gjort, så jag håller tummarna mina och försöker tänka positift.


Har varit på prommis på morron och nu ska jag hänga tvätt, jobb inatt..


Ha de.. // Kramiz Sussi

Inga kommentarer: