söndag 31 oktober 2010

Lördag

Hej hopp

Idag kom det snö, oj så vitt det blir,mycket trevligt istället för det mörka ock dystra.

Igår var jag och mannen på Björn Skifs show i Luleå :) superbra var den, vi följde med Piteå tidningen, ja en trevlig kväll blev det.

Har pratat med Agneta på skype, dom har det jättebra i Thailand och varmt, lite avens är man.
Sköter om Sia halva dagarna och det går bra.

Till veckan har Tobbe lov, skönt för barnen med lite vila.

Vi har även Mässan på Arcus som jag hjälper Åsa med, vi har stått där nu i 2 år, detta blir 3 året och jag tycker det är så kul :)) har bara ett problem, jag ska jobba i helgen :(( men jag har bytt en dag och måste försöka få bort även dom 2 andra dagarna, för jag vill vara där , det är så
trevligt :)

Igår klippte jag mig och fick en helt nu frisyr, kul men man skulle ha haft frissan hos sig varje dag som fixat håret , det ser så lätt ut när hon fixar till det :)

Nu är vi hemkommen från glöggafton från fam, Carzon :) det blev en hel del surr och skratt :)) som det ska vara.

Nu blir det sängen och sova // sov gott vi hörs <3 Sussi 00,17

Inga kommentarer: