onsdag 24 november 2010

Onsdag


Hejsan svejsan

I helgen så blev jag sjukskriven, f-n jag har ont i vänster arm, en nerv i kläm sa läkaren, jag vill inte ha ont och inte kunna göra allt med armen, detta är inte kul, sen på prommisen i måndas så fick jag även ont i höften, nejjj hur ska detta sluta, fan på ren svenska, det känns som om det är nåt mystiskt i hela kroppen :(( nej nu ska jag inte gnälla mer..

Annars så hade vi en mycket trevlig helg.. på fredan så laga jag och fru Eriksson mat till våra män och det blev super gott och på lördan så var det tvärt om, så vi har njutit av god mat och trevligt sällskap i helgen :))

Jag hann även en sväng på hundutställningen som var på Arcus, Agneta följde men hon blev inte så impad av utställning, men jag tycker det är kul.

På söndagen så pynta vi våran julgran och den blev jättebra om jag får skryta, i år så tog vi fram den tidigt så vi kan njuta länge av den, har även gjort jul i köket också, sååå myzigt.

Har en amaryllis som blommar, det är första gången jag har en och den blommar så fint, den är ljusrosa, inte så vanlig men jag ville se hur en sån blev och se själva, jag sätter in en bild.

Ha en bra dag / Sussi 11.05

Inga kommentarer: