tisdag 16 november 2010

Detta har hänt

Tjena

Ja dessa datorer, jag har skrivit ett inlägg, men det gick inte att publicera, så nu provar jag igen..

Vi har haft Toms 3 års dag och det gick bra trots omständigeten..vi tände tjus och minns killen som han var, en underbar kille i sina unga år, en tår ruller nerför kinden, saknar min Tompa <3<3

Tobbe har fyllt 13 år och oj nu är han tonåring, han fick några presenter och en del pengar, vi har öppnat ett ungdomskonto åt han.

Jag har även jobbat med Åsa på mässan i Luleå, det gick bra och var jättekul..

Agneta har kommit hem från Thailand och dom har haft det bra men som hon sa så var det skönt att komma hem, fick en sjal ochen Rosa Diesel klocka av henne, Tack vännen..

Nu har kylan också kommit och det gillar jag inte, om jag fick bestämma skulle jag ha sommar jämnt..

Jag skulle vilja ha en hund till, men vi får se om det händer.. kanske ska para Caiza och då.. kanske jag måste spara en valp från henne, vi får se, tiden får utvisa..

Nu säger jag god natt // Sussi 23.22

Inga kommentarer: