tisdag 30 november 2010

Skinkmacka

Hej i vinterkylan!!

Nu är jag less på denna kyla, nu har vi haft kallt i flera dagar, nu önskas lite varmare väder!!!

Vi har precis kommit hem från fam, Eriksson, där bjöd vi på julskinka och dom stod för brödet och drickan, oj så gott det var, nu var jag inte hungrig men det är så gott med en salt skinkbit, jag har ju inga problem att äta,tvärtom önskar jag att man hade ett stopp.

Imorrn blir det julbord med jobbet, det är våran julklapp från kommun, lite trist jag skulle hellre ha kvar presentkortet som vi fick förr.

I helgen är det julmarknad på storforsen och då vill jag dit och kika, vi får se om det blir en tripp dit, kenth ska jobba på storforsen hotell, dom har julbord där, sen hade vi planer på att kanske åka till Holmsel igen, vi får se vad vi hittar på .

Nu ska jag se lite tv.. Kram Sussi 22,20

Inga kommentarer: