söndag 1 februari 2009

Helgen

Hejsan alla
Jag har varit ledig fredag, lördag och söndag, jätteskönt.
På fredan gjorde jag inte så mycket, lite små städning och hjälpte mor att handla, sen på kvällen en liten prommis.

Lördag morron åkte vi till luleå för Kenth ville titta efter ett par nya byxor, han har gått ner 14 kilo i vikt så byxorna har blivit lite stora, han har kört en cambridge kur och det funka, han har varit jätte duktig, vi sprang i massa affärer men några byxor hitta vi inte, därimot en tröja till Tobias, så blir det ofta, till barnen hittar man mycket när man inte hade tänkt sig det.Han blev mycket nöjd, jo en present till 40 års kalaset köpte jag, Hon blir nog nöjd.

På kvällen kom Verro hit och åt middag, sen satt vi och surra o hade trevligt, Kenth skulle iväg o jobba på Forum, dom hade pub afton på kvällen, sen for jag och Verro dit och hade trevligt.

I dag söndag har vi haft en lugn dag, Kenth var på bion med Kevin, Trecy o Patriks pojk, Tobbe var på Kanis, sen slöa vi framför tven.

Kring 21:30 fick jag telefonsamtal att Lekenskolan brann... oj så hemskt, vi åkte dit och kolla jo hela skolan var övertänd, vi hade svårt att fara därifrån , tänk att om det börjar brinna går det fort, medans vi stod där såg man hur branden spreds, brandmannen gjorde så gott dom kunde men branden är mäktig, oj oj så hemskt , tur att det inte var skoldag.

nä nu måste vi sova/ sov gott Sussi

Inga kommentarer: