måndag 16 februari 2009

Måndag

Hejsan
Ja nu har det varit helg och det är fortfarande KALLT, nu får det gärna bli varmare,så om väder guden hör mig så önskar jag lite varmare väder, please tack.

I lördags var det alla hjärtans dag och jag fick rosor av min man, jätte gulligt, man blir alltid glad av blommor.

Såg på malodifestivalen på lördag kväll och jag trodde att Lilli o Sussi skulle gå vidare,men tji fick jag, att Måns gick vidare tippade jag med, han är ju bara för gullig, det var många bra låtar.

Söndag kväll var jag på bion och såg Australien, den var jättebra, tycker jag,spännande, romantisk och lite sorglig.

Kenth o Tobbe har bakat kakor i helgen, mums jag gillar kakor, dom hade en pappa o son dag när dom baka, dom var så söta tillsammans.
Nä nu ska jag sova, så ses en annan dag... sov gott/ Sussi 22:50

Inga kommentarer: