torsdag 16 april 2009

Go kväll

Tjingeling

Tobbe har påsklov i veckan och han har haft fullt upp med kompisar och uteliv ,nu har han tagit fram cykeln och då är det fart på killarna , dom far mellan alla kompisar så man ser han inte så mycket, en stund här och sen till nästa, ja ja dom har ju de bra illa fall.

Idag följde jag svägerskan till Luleå och kolla på kyl o frys, det är inte lätt att bestämma vad man vill ha för det finns mycket att välja mellan, massa finesser men för avanserat kanske inte är bra för går det sönder så är det oftas dessa extra som blir trasigt, man ska nog följa magkänslan, sen är det ju priset , det finns i alla möjliga prisklasser, ja lätt är det inte.

Imorrn är det fredag, veckorna går fort tycker jag , snart är det maj o värmen kommer mer o mer(förhoppningsvis), då har vi våran första hundutställning,den är i piteå och jag ska dit, kul jag gillar det , träffa hundfolk och surra, sen är man lite nervös innan man ska i ringen, man hoppas att min hund ska vinna o gör den inte det så ja ja nästa gång då... när man kommer hem är man trött, vara ute en hel dag är tröttsamt, men kul har man även om det inte går bra för ens hund.Antingen gillar man utställning eller inte.

Nä nu är det sängläge som gäller så ha de / kramiz Sussi

Inga kommentarer: