måndag 13 april 2009

Påskhelg

Hej


Hoppas ni har haft en bra Påsk, tror ni inte att jag fick magsjuka på torsdagen, Andreas o Marlene kom förbi och hämtade soffan och jag hade börjat må pyton, jag har mycket svårt att prata när jag mår illa o naturligt vis när dom var förbi, men jag hoppas dom förstod för jag sa att jag mådde pyton så dom stanna bara en stund, sen var det säng läge hela dan o kvällen o natten, mådde lite bättre på morron men man är svag i kroppen.


På söndan var vi på Kanis och åkte slalom en stund, solen titta fram så det blev en skön dag ute, när vi kom hem tog vi en prommis med vovvs, inte lika kul för nu blir dom inte rena av allt skit ute som tinar fram, så det blev duschen för dom när vi kom hem.


Sen jobba jag natten, det blev en kort jobbar helg när man blev sjuk.

I dag har Kenth tvättat bilen,vi har haft strålande sol o varmt idag, sen hade jag min hund kurs på kvällen,jätte kul.Tobbe har även tagit fram cykeln så nu tar dom sig fram själva.


Kolla så fina målade påsk ägg vi har gjort....


Ha de Kram Sussi 22;18


1 kommentar:

Handplockat sa...

Hej snygging
tack för prommen sist
vi kämpar på varje kväll nu och ruff gör framsteg
kikade inte in på cafet i kväll jag var hög lila i fejjan och svettig
men nöjd... måste få fart på kilona nu
ska inte i väg till boden och väga mej förrän nästa onsdag suck
vill veta nuuu
så man är på rätt väg
Hur går det för Pia?
visst åt verro åxå?
nå ja sköt om Er så hörs vi (vi kommer nog förbi m bionckeln om vi bara kommer i håg det i morgon
P&K