torsdag 2 april 2009

Nattjobb

Hej alla
Jag har börjat jobba natt i nattpatrullen, vi åker ut till dom som bor hemma och behöver hjälp eller bara behöver en tillsyn under natten, det är många gamla som behöver våra tjänster under natten, jag har jobbat natt förut med men då på ett boende, det är faktiskt ganska kul att åka runt i kommunen, visst man blir trött dom sista timmarna men det går ändå bra.

Nu vill man inte ha pälshundar när det tinar ute, oj vad det fastnar sand i deras päls, o nu ser det hämskt ut ute, längtar tills det är torrt o fint ute," det som göms i snö kommer fram vid tö"

Nu närmas det påsk och vi hoppas Kanis håller tills dess, så att vi kan åka slalom under lovet, själv jobbar jag så familjen får roa sig utan mig, men jag hoppas att vi får bra väder ändå fast jag jobbar.

Treacys salong Clip in öppnar på måndag, hon har fått så fint där, nu har hon bara lite fix kvar och städning, men det fixar hon snabbt hon gillar ju att städa...

Nä nu ska jag ta en promenad och sen ska Ulla få lite pälsvård.

Vi hörs/ kram Sussi 14:22

Inga kommentarer: