torsdag 7 maj 2009

Data fix

Hejsan
Jag har inte kunnat blogga på länge ,för att när vi tog bort väggen i hallen så hade vi huvud jacket där till telefon, så vi flytta ner det i Toms rum där Tobias har sin datar nu, detta ledde till att signalen till min dator blev för svag så att det inte funkade, men i går var jag till piteå och fixade en antenn som förstärker signalen o går till min trådlösa dator, så nu funkar det.. jippi

Vi hade en lugn valborgs, jag jobbade och k var hemma, vi firade min mamma på kvällen som fyllde 80 år, god tårta både smörgås tårta och vanlig prinsess, mums.

Fredan fick vi en sjuk hund valp Caiza spydde och mådde inte bra, men hon piggna till på kvällen, det går magsjuka för hundar, tror att hon fich en släng av det.
På eftermiddan åkte vi till Treacy o Patrik och grilla o åt en jättegod middag, sen surra vi och kenth busa med barnen.

Lördan hade vi varmt väder så då passa vi på o var ute, tog en prommis och kolla vår blommorna som vi har satt hos våran älskade Tom.

På kvällen när vi hade gjort en paj och skulle se robinson så helt plötsligt så börja jag må super illa, toa nästa och spydde som bara den, jag blev jätte dålig urk så hämskt det var, nu tror jag att jag hade ätit nåt olämpligt för det var inte magsjuka, det var inte som vanlig magsjuka utan tio gånger värre, jaja det blev bättre sent på kvällen, men oj så synd det var om mig(kenth tyckte det..)

Söndag kratta kenth ute för det har ju tinat och blivit torrt på nästan hela gräsmattan, skönt nu har vi bara en gavel kvar, sen tvätta vi utemöblerna och ställde fram dom, så nu vill vi bara ha mera värme, till middag grilla vi i våran fina eldstad, kyckling file och stekt potatis, mumsi mums.

Detta var lite av det som har hänt här medans datorn inte har funkat....

Ha de bra vi hörs/ Sussi 14.53

Inga kommentarer: