tisdag 26 maj 2009

Tisdag

Hejsan svejsan

Hundutställningen blev 2 trevliga dagar, solen lös men det blåste lite på lördan , så när jag skulle hem på eftermiddan hade jag ont i ansiktet, men tänkte jag vad har jag gjort, jo jag hade ju suttit med ansiktet i solen hela dan så jag var solbränd i fejset,,,, oj oj att man inte lär sig, röd som en tomat, men på söndan smorde vi in ansiktet med solskyddsfaktor, Sara var inge bättre även hon hade bränt fejset, men vi hade trevligt ändå.
Väl hemma hade K fixat med mattan å på söndan la vi in den, det blev jättebra, visar bilder när allt är klart.

Vi har haft mässa här nu i helgen, Kenth o Jonas har sålt Pelargonier, det gör dom varje år på mässan, dom är riktiga blomster pojkar, kul har dom, jag o Åsa får fixa mer blommor o fixa mat o dricka. På kvällen var vi bjudna på mat på Polar Hotell för att K hade fixat lite kring mässan, det blev en trevlig kväll.

Nu på lördag fyller jag år då ska vi ha en grillfest och spela brännboll, hoppas vi får bra väder, annars får vi hitta på nåt annat.

Nä nu är det sängläge skönt/ha de kram Sussi

Inga kommentarer: