söndag 31 maj 2009

Våran sommar fest

Hejsan svejsan

Äntligen kom det lite värme, o när jag fyllde år och vi hade våran sommar fest, lördag eftermiddag kring 13,00 kom solen fram och det blev varmt, men vi hade blåsigt men det blåste varmt.
Här hemma fixa vi tills gästerna skulle komma, vi torka av ute möblerna o fixa vårat mat bord, sen kom dom o festen börja och oj så kul vi hade.
Först grilla vi åt av all god mat, vi hade grill knyt kalas och vi smaskade en massa god mat, sen fick maten vila en stund innan det vart dags för brännboll, vi spela med livet som insats för ack så tävling inriktad alla blev, nu gick spelet bra o alla var hela o nöjda efteråt, sen skulle vi äta tårta efter en stunds vila med vätske kontroll, men då kunde vi inte vara ute för myggorna hade anlänt så då satt vi inne, sen flöt kvällen på med en massa surr och en del sjungande o dansade gäster, ja vi hade en hel kul kväll och hoppas att det kommer fler...

I dag söndag vakna vi pigga o fräscha på mors dag och vi har sol o varmt, det var super mysigt att sitta ute en stund innan vi städa upp efter festen.
Kring 16 gick vi till min mor en sväng o gratta henne, sen bar det av hemåt och äta middag o då gjorde k en jätte god thai wok.
Efter detta slöa vi framför tv resten av kvällen.

Hoppas ni alla mammor har haft en bra morsdag, själv är jag nöjd fick ett morsdags kort av Tobbe, men med en liten tår i ögat önskar jag att Tom var här men han önskar nog mig en bra morsdag.... saknar han kram....

Vi ses sov gott/ Sussi 21.42

Inga kommentarer: