torsdag 14 maj 2009

Lite av varje

Hej alla

Idag har jag putsat fönstren och bytt gardiner i tv-rummet, jag tycker inte det är så kul att putsa fönster men det är roligt att satta upp nya gardiner, det blir fint när man är klar och det behövdes efter en lång vinter, fönstret var smutsigt, även Tobbes fönster hann jag göra, jag blir lite manisk när jag sätter igång.

Kenth har målat klart taket i hallen, så nu väntar vi på den nya mattan som vi ska lägga i hallen o köket, sen blir det tapetsering. Vi ska även sätta glasskivor ovanför diskbänken i stället för kakel, spännande, det blir även nya bänkskivor, men vi tar det som det kommer, vi ska inte stressa.

Nu till helgen har vi första hundutställningen i piteå, det är både lördag o söndag, det blir skoj, jag ska dit båda dagarna o träffa hundfolk.

Vi hörs/ sov gott Sussi 22:42

Inga kommentarer: