fredag 1 maj 2009

Förra helgen

Hej

Förra lördan hade jag o Treacy en liten fest, först var vi på after work på fredan och vi träffa Rebecka o Elisabeth som bjöd oss på tjej fest hos Elisabeth, så vi fundera en stund och sen så bestämde vi oss att det gör vi, det är inte så ofta vi har en fest så det skulle bli trevligt, när lördan kom så var T först i Luleå och shoppa lite så hon kom till mig kring 19 tiden, hon skulle fixa till sej först, sen fick jag ett sms att nu kommer jag,, efter en stund ringer T och säger alltså jag har plurrat i vatten i diket jag tar mig inte över vägen , men T sa jag vars har du gått, hon skulle gena efter ett skoterspår som vi brukar gå på när vi går till dom, men nu har det ju börjat tina så det håller ej att gå på, vi fick oss ett gått skratt, jaja sa jag vänd o gå efter vägen vi möter dig med ett par skor så får vi torka dina kläder o skor, väl här så fixa vi hennes kläder så allt ordna sig, vi fixa till mig i håret och lite smink sen drog vi på tjejfesten, vi hade mycket trevligt o kul, sen for vi på forum och kolla läget, satt en stund o surra men kring 01,30 blev vi hungrig så då for vi hem till mig o åt sen så blev vi trötta så då vart det hemgång för T o sängläge, men vi hade en trevlig kväll och vi kommer ha mer tjej träffar...

Kenth o Lasse rev våran vägg på lördag förmiddag , det blev jättebra o stort, nu är det bara resten kvar ,vi ska måla taket vitt, tapetsera o lägga nytt golv, det kommer bli jätte fint.

Nu ska jag gå o sova så vi ses... / sussi 23.23

Inga kommentarer: