måndag 6 juli 2009

Hundutställning


Hejsan


Lördag o söndag var jag i Piteå på utställning, lördan var det en special för Bichon Havanaiser, jag hjälpte Ingela att ställa en söt tik vid namn Anni, det var mycket trevligt förutom att vädret har blivit kallt igen, det blåste o vi frös som attans , men det är bara att bita ihop.

Även sön ställde jag Anni, det gick bra båda dagarna, vi hade klätt oss mer så nu frös vi inte lika mycket,hoppas vädret blir lite varmare, jag har min sista semester vecka och jag önskar sol.


K har jobbat på ett bröllop i storforsen så han o T åkte dit och stanna till söndan.


I kväll har vi spikat o satt upp panelen utomhus där fönstret satt, sen spackla k och imorrn blir det tapetsering.

Tobbe har följt Oskar till Boden och stannar tills imorrn.


Sov gott / kram Sussi 22.21

Inga kommentarer: