söndag 19 juli 2009

Sommar röj

Hallo

I helgen är det en massa fesligheter här, loppis, tävlingar ,småstjärnorna och en del artist uppträdande i Lomtjänsparken, det är några tjejor som har fixat detta, sen ett stort öltält på älvåkras gräsplan ock pub på röda rummet, kul att det händer nåt i byn även om det inte uppskattas av alla, en del klagar bara man blir så trött , själv så blev det inte nån ute sväng för mig,jag har jobbat och sen så ramla Tobbe med cyckeln i fredas och slog sig illa i vänser armbåge så då vill man vara hemma med han, K har jobbat på röda rummet, jag har kört raggen på byn ock det är en massa folk ute i svängen.

Vi var på digiloo i tisdas och det var bra fast jag tyckte dom var bättre i fjol, det kom en del regn skvättar och det är synd för stenarna blir så halkiga, man får gå så försiktigt,

I morrn åker göteborgarna hem och carlssons kommer hem.

Jag ska på valp träff i Boden imorrn ,det blir spännanade, träffa caizas syskon.

Ha de vi hörs hoppas ni alla har haft en bra helg.... kram Sussi 00:30

Inga kommentarer: