onsdag 8 juli 2009

Michael Jackson

Tjingeling




I går satt jag och såg filmerna om denna ortoliga artist som han blev, jag kunde inte sluta titta, tänk vad han fick gå igenom under hans uppväxt, det var bara en massa träning och inge lek med andra barn, han tyckte ju dans o sång var roligt men ibland ville han ju bara vara BARN, han har en sträng pappa som trodde att man skulle aga barnen när dom ej lydde han, mamman försökte så gott hon kunde men då visst männen bättre, tur att vi inte har det så nu.




Sen var det minnesstund för han och den var fin, men alla dessa ord skulle han fått höra när han levde tycker jag, jag fick ialla fall en tår i ögat när jag såg mamman, jag vet hur hon känner o sorgen är hemsk o stor när man tappar ett barn, det spelar ingen roll hur o varför den sorg o saknad man känner blir man inte av med, när klockan blev efter 02 orkade jag inte titta mer så då la jag mig, tycker det är synd att det skulle visas så sent.




Vila i frid M:J




Vi ses Sussi 12.25

Inga kommentarer: