söndag 26 juli 2009

PDOL

Heej

Nu har Piteås stora musik o folk fest varit i helgen och jag klara mig utan ett besök dit, K var där på torsdan och sov över i piteå, sen på fredan efter jag sovit en stund för jag jobba for jag o Tobbe till piteå för att hämta hem K , vi gick en sväng på stan och mycket folk var i farten, sen åkte vi hem, K har därimot träffat Måns Z på kvällen på Tors, och han visste inte att det var han, men hallå en sån söt kille missar man väl inte eller...

Ja ja man kan inte hålla reda på allt.

Lördan hade vi grill fest i Hällan med lekar o skoj, vi satt uppe o surra till klockan var nästan 4 på morron, så idag söndag är man lite sliten, vi har tagit det lugt o sett tv, sen har vi ju haft ett tråkigt väder, regn, hoppas det blir bättre imorrn.

Vi hörs sov gott / Sussi 22:54

Inga kommentarer: