torsdag 2 juli 2009

Semester

Hejsan

Nu är jag inne på min 3 semester vecka o jag njuter av solen o värmen.
Tobbe har varit i Ljusträsk och fiskat med Jimmy o hans bror + Bob o Mattias, dom hade jätte mysigt och T tyckte det var jätte kul att få va med dom stora grabbarna.
Dom sov över i Bobs stuga, dom åkte mån kväll o kom hem onsdag, vi hälsade på en kväll och himmel så mycket mygg det var, Tobbes kepa krylla av mygg, nä jag är en bya flicka jag gillar inte så mycket mygg, fast när jag var liten och bodde hemma följde jag mamma o pappa o fiska, då tyckte jag inte att myggen var jobbiga, sen höll jag ju även på med hästar så då gick det bra.

Vi har även varit på middag hos farmor i stugan i Tvårån, vi åt grillat i deras nya ute grill, trevligt och gott.

I morrn är det knalle dagen så då ska man ta en prommis på byn o kolla läget.

Ha de bra Mvh Sussi

Inga kommentarer: