torsdag 18 mars 2010

Ja ha snö igen


Hallå


Veckan börja bra.. strålande sol och varmt på dan, nätterna var kalla.. men nu idag blev det mulet och på eftermiddan kom det snöö.. nu vill vi inte ha mer snö..


Jag var till Piteå i tisdas och lämna Majken till Minette, dom ska åka till Norge på fredag på hundutställning, hoppas det går bra för Majken, hon är ju så himla fin portis, vi hade jätte mycket att surra om och det var trevligt att träffas, det blir alldeles för sällan, jag tog med mig en Silky terrier tjej på 6 månader som vi ska sköta, det går bra, hon är en härlig tjej, på måndag lämnar jag tillbaka hon när jag hämtar Majken.
Ny badad Silky terrier


Det ser ut som att vi åker till Spanien i september.. jag har väl inte varit riktigt taggad men nu så får jag angagera mig.. det blir nog bra bara man kommer sig iväg.. jag har aldrig varit utomlands så på solsemester så det blir nog spännande.. farmor ska följa, det kan hon behöva.



I helgen händer inte så mycket, kenth ska nog till Kåbban, vi får se om Tobbe vill följa.



Nu blir det sängläge.. sov gott / Sussi 23.11

Inga kommentarer: