måndag 29 mars 2010

Snart påsk

Tjoho


Nu är vi inne på Påsk veckan..Tobbe längtar tills han får lov..blir en kort arbetsvecka för Kenth..

Typiskt så ska dom inte ha öppet torsdag och fredag på kanis..otroligt..


På fredan åker jag och Majken på hundutställning i Piteå,det blir skoj.


Men oj oj vilket väder vi fick natten till söndag.. jag jobba så det var bara sopa bilen en hel del för att se nåt när jag körde..snöö och åter snöö, trodde att vi skulle slippa mera nu, men skoter åkarna är nog nöjda..väl hemma på gården på morron körde jag fast..jaja jag gick in och la mig,kenth fixa det sen, jag var jättetrött efter natt arbetet..


Lördag gjorde Kenth en smörgåstårta med Rostbiff som blev jättegod, vi bjöd över Agneta o Olle på prov smak och den gick hem..sen kom även Rebecca och Nicke så dom tog även en bit.. satt och surra tills jag skulle på jobbet, mycket trevligt hade vi.


Idag ska jag och träna, har legat på latsidan men nu åter till träning..vi ska vara med på vårruset iår, det blir spännande.


Få se om jag kan hålla mig att inte fara och se hundvalparna förrän nästa vecka!! jag är sugen på att åka i veckan,, kanske kan åka båda veckorna, dom är ju som sötast nu, men man blir bara sååå sjuk (valpsjuk ) hoppas att den Bruna valpen blir bra att den inte har nåt bettfel och att den får behålla brun färgen, då ska den nog få flytta till oss Yippii.. men jag ligger lite lågt man vet aldrig vad som händer.. Maja ska hon nog heta..


okej nu ska jag gå och städa undan lite // ha en bra vecka och en bra och härlig Påsk..Kramiz Sussi 9.22 Var rädda om varann....:))

Inga kommentarer: