lördag 20 mars 2010

Lördags kväll

Hej hopp

Idag har killarna åkt till Kåbban och kommer hem imorrn..jag är hemma, jag gillar att vara hemma,lite tråkig nu.. jag har städat lite, bytt sängkläder, varit på prommis med mina 4 benta vänner..efter 2 kom Åsa då följde jag med hon och körde blombud, sen åt vi på Ä-P, mums var det ,vi hann även surra en hel del, vi hade super trevligt..

Sen såg jag reprisen på Lets dance som jag hade spelat in, oj vad duktiga dom är, det ser såå roligt ut att dansa med dom som kan, drack the gjorde jag också.. en bra dag och kväll.. grabbarna har det bra i Kåbban dom myzer som attans..

Majken som har varit på hundutställning i Norge kom bästa tik 2:a och fick ett ck, bra jobbar tjejen, vi ska på en inofficiell i Piteå den 2 :a april, det blir spännande och kul, det var länge sen jag ställde Portis..

Hoppas solen tittar fram imorrn, mycket trevligare att vara på prommis då och så får man vår känslan, nu vill jag ha sommar och sool, grön gräsmatta och grilla ute, härligt<3

Nu ska jag kvällsrasta vovvs och se lite tv eller kolla facebook, det har blivit ett gift, men ett kul sånt..

Ha de.... Sussi 21.46 Kramiz

Inga kommentarer: