tisdag 2 mars 2010

Snöö och snöö

Hejsan alla

Otroligt vilket väder, det blåser och snöar massor, tänk att man kan prata om vädret jämnt, det är ett stort samtals ämne.
Jag jobbar nu i nattpatrullen igen och vi kör ju mycket bil, inte så kul i detta väder , vi ser jättedåligt för det är så vitt att man blir lite snöblind,, sen är dåliga torkare på bilen vi kör, men vi kör sakta och försiktigt.
Nu har magsjukan börjat härja på jobbet , några gamligar har åkt dit så nu hoppas jag att jag ej åker dit,, vi spritar oss jätte mycket men det hjälper inte alltid.

Kenth har semester så dom är på kanis på dagarna, det har gått bra trots vädret,, jag jobbar i natt sista natten för den här gången, sen blir det kanis för mig me.

Farmor är ju här och hon har Bamse hos sig och det går bra,, han sover med hon i sängen så dom verkar ha de bra.
Kenths bror från Göteborg är här och dottern så dom är i Tvärån med farmor.

Längtar tills jag får åka och se på hundvalparna som Ingela fått, myzigt.

Jo visst ja våra vänner Blom Åsa och Jonas ska sälja deras hus och dom ska flytta till Luleå,, spännande, kul för Tobbe han har ju börjat träna Hocky där så då underlätter det att bo i Luleå, vi för se hur det går, när dom hittar ett hus där dom vill ha, det är mycket som ska fixas.

Ha en bra vecka .. kramiz Sussi 18.26

Inga kommentarer: