torsdag 8 januari 2009

Hej hopp

Idag har gjort lite av varje, på morron skjutsa jag Kenth till jobbet i piteå, han har lämnat in sin bil på verkstan efter påkörningen av rådjuret,sen får han en lånebil tills han är klar.Efter detta åkte jag hem och åt frukost, sen städa jag undan, jag har ett stort städ dille, dom flästa tycker attjag är pedant och det är jag, jag gillar att städa och ha snyggt omkring mig.
Kring 13.30 följde jag en kompis och titta på hundvalpar, jack russel valpar supersöta.Sen åkte jag till min goa och hjälpsamma vän Åsa på sin affär"Blommor o Ting" jag hjälpte henne och körde ut blombud, jag kommer att visa bilder senare från hennes affär. Sen var det dags att åka hem och byta kläder för jag skulle på jobbet. Tobias åkte buss till Piteå efter skolan, han skulle på visning av nya Skott cyklar, han åkte hem med Kenth.
(Jag har märkt att tiden inte stämmer med det jag skiver, oftast skriver jag på kvällen men enligt datorn som publicerar inlägget så är det dag, så jag kommer skriva tiden själv.)

Ví hörs sov gott kram/sussi kl.22:24

Inga kommentarer: