tisdag 27 januari 2009

Veckan som varit

Tjena





Veckan som varit har varit bra, jag har beställt en ny soffa, så nu väntar vi på att den ska komma, sen på Lördan åkte vi till Haparanda på Ikea, där handla vi en fotölj, 2 fotpallar, 2 läslampor till sovrummet, värmeljus och lite mer smått o gott, alltid roligt med en utflykt sådär.





På lördag kväll hade vi middagsbjudning med familjen Andersson Öberg, mycket trevligt, dom hade varit till Umeå under dagen och köpt en jättesöt kattunge, Anna visade även lite blogg knep men jag minns inte allt, hon får ha fler visningar.





Min vän Sara har köpt sig en hundvalp, en jack russel flicka som är jättesöt, hon är vit med ett brunt öra.


Treacy har även hon fått tillökning, en mops flicka, valpar är ju så söta men det är även mycket jobb.





Blommor o ting har fått nya saker så jag ska dit imorron och fota så ni får se lite och bli köpsugna.


Ska även till Sara och pussa på valpen, jag köpte ett par gardiner till hon på Ikea som hon hade beställt

Sov gott Sussi

1 kommentar:

Unknown sa...

Så snchygg Jack Russel, blir onekligen lite sugen ändå...!!! :)Fast min vän är ju allcherisk. Får proppa i honom piller eller nåt.
Jag ser fram emot bilderna i morrn.

Kram Vero