lördag 3 januari 2009








Hej igen
3/1 2009












Nu har jag jobbat mitt pass för idag, jag har jobbat både förmiddag och eftermiddag, jag jobbar inom vården. Skönt att komma hem, fast vi har -25 grader kallt, det är inte roligt, jag är en riktigt frysenkil.












Min mamma ringde i torsdags och fråga om vi kunde komma o fota hennes amaryllis, visst sa jag o min man for och den var verkligen vacker, tänkte ni skulle få se den.












Sen gjorde vi en annolunda ljusslinga i år och den har blivit uppskattad av besökare.







Vårat nyår blev inte som vi hade tänkt och planerat, det börja med att sonen fick en hemsk magsjuka, sen skulle min man åka och jobba på ett närliggande hotell, efter vägen hoppa ett rådjur fram och olyckan var ett faktum, han körde på det stackars djuret, och bilen blev lite demolerad, tur att det inte blev personskador,sen fick han ringa polisen och amäla detta och dom skicka ut jägare för att kontrollera djuret, han hittades på en gård i närheten död,hoppas han inte plågades. snyft








Nu ska jag krypa upp i soffan en stund innan det är dags att sova, imorron ska jag berätta lite om mina hundar.
Sov gott/Sussi



Inga kommentarer: